[sklug] [SKOSI-Committe] Re: Aj masiar sa sekne... len aby si uz nemal co utat....

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Sobota Září 8 16:34:26 CEST 2007

Jan SARENIK wrote:
> Ahojky!

> Vdaka Ti.

pohode,

> Myslim ze sa neda ine nez suhlasit. Navrhujes nejake radikalnejsie
> riesenie?

Ano,

pod tento navrh sa podpisuje velmi vela zaujmovych skupin, rozoberali
sme ho na poslednom stretnuti komunity na akcii linuxfest.sk

zmenit registratora, tibor pittich sa o to snazil uz 4 roky a skoncil na
tom ze sklug to nebol schopny spravit

zmenit majitela domeny linux.sk, osobne by som preferoval SKOSI, n.o.
(sknic id: SKOS-0001), kde s domenou je naplanovane nasledovne

presmerovanie www.linux.sk na www.linuxos.sk kedze linuxos.sk je myslim,
ze jediny linuxovy portal na slovensku a za jeho nemalu existenciu
stupol zaujem o linux, ako aj sa zvysil pocet linuxerov a aktivistov
ohladom Open Source o nemale percento

sprava lists.linux.sk by zostala nadalej pod sklugom s jednou upravou,
t.j. vytvorenie zalozneho lists.linux.sk na inom stroji v pripade
vypadku ci zaloh, sme schopny vam prevadzkovat konto kde by toto mozne bolo

momentalne mam dost naponahlo, tak pardon za akcnu odpoved :)

Jan