[sklug] [SKOSI-Committe] Re: Aj masiar sa sekne... len aby si uz nemal co utat....

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Sobota Září 8 17:55:16 CEST 2007

> zmenit registratora, tibor pittich sa o to snazil uz 4 roky a skoncil na
> tom ze sklug to nebol schopny spravit
>
> zmenit majitela domeny linux.sk, osobne by som preferoval SKOSI, n.o.
> (sknic id: SKOS-0001), kde s domenou je naplanovane nasledovne

Nuz toto nepomoze a je momentalne nepreveditelne. SkLUG nema ziadnych clenov
spravnej rady v Bratislave a nema kto vybavovat papierovacky na uradoch.
Jedna zo spominanych veci je potrebna na to, aby sme aktualizovali udaje
v sk-nic a mohli dalej narabat s domenami. Coskoro by sme mali mat dalsie
volby spravnej rady, takze budem rad, ak sa nejaky zaujemca z Bratislavy
alebo blizkeho okolia na to podujme.

> presmerovanie www.linux.sk na www.linuxos.sk kedze linuxos.sk je myslim,
> ze jediny linuxovy portal na slovensku a za jeho nemalu existenciu
> stupol zaujem o linux, ako aj sa zvysil pocet linuxerov a aktivistov
> ohladom Open Source o nemale percento

Nuz ja si myslim, ze aj na www.linux.sk sa da najst hlavne pre zaciatocnikov
dost informacii, ktore na linuxos.sk chybaju. Ale inak si myslim,
ze je to celkom mozne.

Tvoja reakcia je vitana. :-)

		SAL