[sklug] Aj masiar sa sekne...

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Sobota Září 8 19:17:57 CEST 2007

Stanislav Meduna wrote:

> Vdaka www, toto je dost aj moj nazor. Ta veta ze "pod tento navrh sa
> podpisuje velmi vela zaujmovych skupin" ma trochu nadvihla, uz si
> tu pripadam ako v kuloaroch parlamentu :) Ake su to skupiny, ked
> ich je 'vela'? Comu pomoze zmena majitela domeny alebo zmena
> registratora a preco je to nutne na pripadny forwarding linux.sk?

bolo to myslene ako zaujmove skupiny ohladom FLOSS na slovensku,
a musim sa priznat ze to zdiela vacsina aktivnych ludi

zmena registratora bola vyziadana priamo vasim registratom,

zmena majitela? napriklad do obsahu linux.sk bude moc kecat viacej ludi,
kedze sme sa nikdy nestavali (skosi) do ulohy takto alebo nijak, a
urcite verim, ze to o mne dost ludi vie

> No uprimne.. nema zmysel rovno rozpustit sklug? Mozno uz svoju
> historicku ulohu splnil a pokial nie je zaujem 'zdola', nasilu
> ho udrziavat pri zivote velky zmysel nema.

to uz musite vediet vy, o tom ja rozhodovat nebudem a ani nechcem

> Osobne mam zo SKOSI pocit ze je zamerany viac ideovo a politicky,
> zatial co SkLUG bol za svojich lepsich cias skor technicky
> a vzdelavaci. Kto ma pozna vie ze inklinujem k tomu druhemu,
> napriek tomu si ale myslim ze pokial niekto - SKOSI alebo
> ktokolvek iny - chce a vie prevziat a ozivit tradiciu linux
> vikendov (lebo nic ine hmatatelne tu dnes skutocne nie je),
> je to variant ktory by sme mali zvazit.

skosi sa velmi snazi poskytovat aj technicke zazemie a podporovat
akukolvek aktivitu, to ze vystpujeme ako ideologicko ci politicky je len
image, kedze nam ide o viac ako len spajat ludi ktory maju radi linux,
nam ide o zmenu v systeme spolocnosti kde open source ma mat silne miesto

> Oboje tvoje slova - tak ako? ;)

prve bolo myslene skupiny ludi okolo roznych projektov, ako som spominal
riesili sa to neraz na akcii linuxfest, ohladom ludi, nebudem menovat,
nechcem zavadzat, ale ty co tam boli tak vedia

imho, nikto si nechce nic odtrhnut pre seba, myslim si, ze vsetci
myslime v big picture a chapeme aky vyznam to ma.

druhe, skor ako tie politicke skupiny
tie su tu ziadne neni :)

> Zdravi

Jan