[sklug] [SKOSI-Committe] Re: Aj masiar sa sekne... len aby si uz nemal co utat....

Jan SARENIK jasan na x31.com
Sobota Září 8 19:24:20 CEST 2007

On Sat, Sep 08, 2007 at 05:48:34PM +0200, Ing. Milan Pikula wrote:
> ja fakt neviem, ale ak date domenu sklug.sk niekomu inemu, nema
> zmysel rovno rozpustit sklug?

Toto som preberal s ludmi na jesen roku 2005 a dohodli sme sa, ze
tymto smerom ist nechceme. Kvoli tomu som sa nechal vtedy zvolit za
predsedu zdruzenia (rozumej fackovacieho panaka) a snazim sa tomu
venovat ked mi to zdravie a cas dovoluje, teda kludne ked chce
niekto zvalit vinu na konkretneho cloveka, tu som (a prilis
neprotestujem, co je mozno prave ta chyba).

> fakt je idealny cas riesit kraviny typu "sklug krachuje, rozoberme si
> ho nadrobno".. zaujmove skupinky...

Prosim o konkstruktivny napad. Zatial nikto nic nerozobera,
len co pridem ku GRID karte (lebo ta stara uz zjavne neplati),
ktoru mam hadam v Brne, prinajhorsom moze byt este niekde pri
Georgikovi, zaplatim domenu sklug.sk (ta je len WARNED).

Domeny linux.sk a gnu.sk zaplatit teraz cez SKLUG neviem (neviem ani
ci sa to dalo, keby som to spravil kym boli OK), musi to spravit
Tibor, ktory je momentalne napisany ako registrator. Zatial to
zjavne nespravil a uz su obe v stave EXPIRED.

Ja mam taky blby pocit, ze SKLUG zatial dopomohol k tomu, aby sa
povadili taki ludia, ktorych by to za inych okolnosti ani nenapadlo.
A osobne by som sa nerad povadil s nikym, koho som spoznal
prostrednictvom Linuxu, pretoze tych ludi nie je az tak vela a ked
spravim prienik s mnozinou mojich znamych, vela toho neprecnieva.

A mam z toho este taky pocit, akoby sme robili politiku, na co ja az
tak nie som. Zda sa mi, ze na to, aby som komunikoval s ludmi, ktori
tiez chcu komunikovat, vobec nepotrebujem formalnu organizaciu a
hlavickovy papier, ktory aj tak ani nemame.

Preto poprosim aby ste sa zamysleli aj nad takouto alternativou,
ktora mi prave prebehla hlavou:

Nasi ,,stari'' SKLUGaci su uz celkom uspesni a zabyvani ludia -
rozumej Darkie, WWW, Future, Robo, SAL a ktovie kto este. Co tak
keby ste SKLUG znovu po rokoch prevzali, a ten SKLUG by vlastne
fungoval len ako formalna dohoda medzi Vasimi firmami, ktore by v
mojich predstavach boli tym padom kolektivnymi clenmi, aby nebola
domena linux.sk zneuzita (pretoze ja si myslim ze vsetky tie
zabo-mysie vojny co sa tu vedu sa tykaju len tejto velmi lukrativnej
domeny). SKLUG by mohol byt znovu to, co od neho chcete Vy, a este k
tomu by Vam daval nezavislu platformu na mimo-firemnu spolupracu.
Zaroven vsak by sa firemne znacky mohli trochu zviditelnit tym, ze
by boli jasne ako hlavni clenovia spravnej rady atp.

Myslim ze nikto by Vam, povodnym zakladatelom takyto krok
nezazlieval, prave naopak. Prosim o komentar.

  V mieri, Jasan