[sklug] [SKOSI-Committe] Re: Aj masiar sa sekne... len aby si uz nemal co utat....

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Sobota Září 8 19:28:02 CEST 2007

Jan SARENIK wrote:

> Toto som preberal s ludmi na jesen roku 2005 a dohodli sme sa, ze
> tymto smerom ist nechceme. Kvoli tomu som sa nechal vtedy zvolit za
> predsedu zdruzenia (rozumej fackovacieho panaka) a snazim sa tomu
> venovat ked mi to zdravie a cas dovoluje, teda kludne ked chce
> niekto zvalit vinu na konkretneho cloveka, tu som (a prilis
> neprotestujem, co je mozno prave ta chyba).

Ano to je presne vtedy ked som Vam vsetkym vravel, ze sa ma zdruzit zo
skosi a mat na starosti iba veci tykajuce sa linuxu, mali by ste nejake
aktivity, daleko viacej pomoci, nejaky budget, zaplatene domeny atd...

> Ja mam taky blby pocit, ze SKLUG zatial dopomohol k tomu, aby sa
> povadili taki ludia, ktorych by to za inych okolnosti ani nenapadlo.
> A osobne by som sa nerad povadil s nikym, koho som spoznal
> prostrednictvom Linuxu, pretoze tych ludi nie je az tak vela a ked
> spravim prienik s mnozinou mojich znamych, vela toho neprecnieva.

nikto sa s tebou hadat nechce a nikto nepotrebuje ukazovat prstom,

jedine co chcem povedat uz vyse 2 rokov je, ze sklug ako taky viac skodi
ako dava, a neraz som vam chcel pomoct, mejly z januara 2007, ponukal
som vam zadarmo outdoor plachty s vasimi logami, + ine marketingove
materialy,

nikto mi doteraz na to ani neodpisal..

> [...]
> mojich predstavach boli tym padom kolektivnymi clenmi, aby nebola
> domena linux.sk zneuzita (pretoze ja si myslim ze vsetky tie
> zabo-mysie vojny co sa tu vedu sa tykaju len tejto velmi lukrativnej
> domeny). SKLUG by mohol byt znovu to, co od neho chcete Vy, a este k
> tomu by Vam daval nezavislu platformu na mimo-firemnu spolupracu.
> Zaroven vsak by sa firemne znacky mohli trochu zviditelnit tym, ze
> by boli jasne ako hlavni clenovia spravnej rady atp.
>
> Myslim ze nikto by Vam, povodnym zakladatelom takyto krok
> nezazlieval, prave naopak. Prosim o komentar.

prepac, ale toto je dost ujete, akoze propagovanie nejakych sukromnych
firiem je daleko viac allright ako spolupraca s neziskovou organizaciou?

prepac, takto to chapem