[sklug] Aj masiar sa sekne...

Andrej Neština andrej.nestina na suzo.sk
Úterý Září 11 09:10:19 CEST 2007

Zdravim,

Neda mi nezapojit sa do tejto debaty, sice ziadneho lugconu som sa este
nezucastnil, ale tesil som sa na moj prvy, takze dufam ze aj bude :-)

Najviac ma tesila uz spominana technicka debata clenov aj neclenov, z ktorej
som sa dost dozvedel aj o veciach s ktorymi mozno vobec nepridem do styku.

Moj hlas je proti rozpusteniu sklugu.

Andrej Neština

-----Original Message-----
From: sklug-bounces na sklug.sk [mailto:sklug-bounces na sklug.sk] On Behalf Of
Stanislav Meduna
Sent: Saturday, September 08, 2007 7:11 PM
To: SlovensKa Linuxovska poUzivatelska Grupa
Cc: linux na lists.linux.sk.as5587.net; Konfera
Subject: Re: [sklug] Aj masiar sa sekne...

Jan SARENIK wrote:

> Budete sa mi možno smiať, ale to, že som si neprečítal maily od
> SK-NICu sa stalo nasledovne: Nedávno som dosť narýchlo preinštaloval
> server SKLUGu z Debianu na Fedoru. Prosím flame-off. Fedora je
> preferovaná distribúcia našeho senior-člena, Jána Ondreja, ktorý má
> Fedory takmer všade v serverovni na univerzite,

Klasika - don't touch running system... A kto je teraz tvoj
chlebodarca s tym tiez vobec nesuvisi, co? ;)))

Inak, co je linux na lists.linux.sk.as5587.net za adresa a preco
je v tvojom maili ako To: ?

> Zabudol som obnoviť /etc/aliases a tak sa teda maily smerované na
> root@ alebo hostmaster@ neposielali na mailinglist správnej rady
> (čo sme už historicky uznali ako celkom dobrý spôsob na to, aby sa
> na niečo dôležité nezabudlo -

Mnoo.. na veci co treba platit si ja robim poznamky v PDA (a papierovy
diar je mozno este lepsi ;)). Clovek nikdy nevie co pristane v spam
foldri a.p.

> veď kde-koho môže napadnúť písať mail na také adresy ako root@
> a to bez srandy).

Jaj nuz.. ked je hostmaster na sklug.sk uvedeny ako kontakt,
tak sa niet comu cudovat ze to posielaju na hostmaster na ...

Ing. Milan Pikula wrote:

> Co ma sklug okrem
> - lugconov (ktore prestal organizovat),
> - clenov (ktorych sme si nikdy neudrzali lebo nie sme schopni
> posielat blbe listy a maily ze "vase clenstvo expiruje, zaplatte"
> - a domeny linux.sk?
>
> fakt je idealny cas riesit kraviny typu "sklug krachuje, rozoberme si
> ho nadrobno".. zaujmove skupinky...

Vdaka www, toto je dost aj moj nazor. Ta veta ze "pod tento navrh sa
podpisuje velmi vela zaujmovych skupin" ma trochu nadvihla, uz si
tu pripadam ako v kuloaroch parlamentu :) Ake su to skupiny, ked
ich je 'vela'? Comu pomoze zmena majitela domeny alebo zmena
registratora a preco je to nutne na pripadny forwarding linux.sk?

> ja fakt neviem, ale ak date domenu sklug.sk niekomu inemu,
> nema zmysel rovno rozpustit sklug?

No uprimne.. nema zmysel rovno rozpustit sklug? Mozno uz svoju
historicku ulohu splnil a pokial nie je zaujem 'zdola', nasilu
ho udrziavat pri zivote velky zmysel nema.

Osobne mam zo SKOSI pocit ze je zamerany viac ideovo a politicky,
zatial co SkLUG bol za svojich lepsich cias skor technicky
a vzdelavaci. Kto ma pozna vie ze inklinujem k tomu druhemu,
napriek tomu si ale myslim ze pokial niekto - SKOSI alebo
ktokolvek iny - chce a vie prevziat a ozivit tradiciu linux
vikendov (lebo nic ine hmatatelne tu dnes skutocne nie je),
je to variant ktory by sme mali zvazit.

Oboje tvoje slova - tak ako? ;)