[sklug] [linux] 2% pre SKLUG - ako?

Tomas Srnka toms na linuxos.sk
Čtvrtek Duben 3 20:19:46 CEST 2008

Ahoj(te),

myslim si, ze ochota zdruzovat sa linuxakov tu stale je, vsak sa staci
pozriet na posledny linuxfest, co prislo ludi do BA, len kvoli tomu... a
pritom islo povodne len o lokalnu (=BA+okolie) akciu. Cize si myslim, ze
zanik linuxovych vikendov by len a len poskodil. Je mi velmi luto, ze
tato akcia sa kona velmi nepravidelne a rad by som nejakym cinom, ci cez
linuxfest alebo lugcon-y znovu zaviedol tradiciu min 2x do roka (na
nazve, ci to bude linuxfest alebo lugon nezalezi.. hlavne, ze nieco bude
:)). Osobne mozem povedat, ze tento rok bude urcite este jeden linuxfest
(+ mali by byt 2 saly - zaciatocnici a pokrocili) a to pred letom
(zneuzijem trosku mail aj na reklamu, bude 21.6.) , dalsi bude najskor
po lete/na jesen.

Na obnoveni vizie sklugu a jeho aktivit by som mal zaujem, tento zaujem
vyslovil aj moj kolega Peter Mutkovic (Jasan - ak si pamatas, tak to bol
ten postarsi pan, s ktorym si sa rozpraval na poslednom lugcone, mal na
sebe frozen-bubble cierne tricko).

Dufam, ze sa niekto najde, kto by sa o to pokusil... Ja zial momentalne
nemam najblizsi rok a pol cas, pretoze ma cakaju International
Baccaluareate skusky (=nieco ako maturity, ale o hodne tazsie) a budem
rad, ak budem stihat moje doterajsie aktivity len okolo linuxos.sk. Za
dalsie, nemam ani potrebny vek k tomu... (chyba mi par mesiacov).

Vela zdaru vsetkym!