[sklug] MX

Andrej Neština andrej.nestina na suzo.sk
Pátek Březen 14 11:14:05 CET 2008

Ahoj,

Tak hnedy.linux.sk bol prioritny prvy v zozname aj ked pisal fantomas.

Problem je v tom ze sekundarne mail servery su google.
Pochybujem o tom ze maily poslane na sklug.sk googlovske servery primu :-)

Takze otazka znie, preco hnedy.linux.sk odkazuje na google servery ?

> server hnedy.sklug.sk
Default server: hnedy.sklug.sk
Address: 194.160.218.10#53
> set q=mx
> sklug.sk
Server:         hnedy.sklug.sk
Address:        194.160.218.10#53

sklug.sk        mail exchanger = 20 ASPMX.L.GOOGLE.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 30 ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 30 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 40 ASPMX2.GOOGLEMAIL.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 40 ASPMX3.GOOGLEMAIL.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 40 ASPMX4.GOOGLEMAIL.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 40 ASPMX5.GOOGLEMAIL.COM.
sklug.sk        mail exchanger = 10 hnedy.sklug.sk.

Ano konto mi vytvaral jasan, ked som sa stal clenom sklug.
Niekto ma zmazal ? :-)

Andrej Neština