[sklug] OSS vikend KE program

mirek mirek na host.sk
Pátek Říjen 9 12:32:18 CEST 2015

hmmm skoda. z vyvinu poslednej komunikacie som vyrozumel, ze sa akcia
posunie, len chybal datum. nikde som teda o tomto vikende nehovoril,
sam som svoje dva planovane prispevky nenahlasil a este k tomu aj
prave cestujem na opacnu stranu slovenska. zrejme si za to mozem sam,
ale skor mi pride, ze sme to tuto jesen nezvladli a malo sme
komunikovali :-(

kazdopadne - prajem prijemne straveny cas.

mirek

Dňa 9. októbra 2015, 12:03, Martin Sechny <martin.sechny na shenk.sk> napísal/a: