[kde-sk] Preklad nestandardnych KDE aplikacii

Richard Fric Richard.Fric na kdemail.net
Neděle Listopad 5 15:09:48 CET 2006

potvrdil Ti niekto z KMyMoney timu, ze tvoj preklad bol zaradeny do projektu?
lebo dnes som pozeral do CVS na Sourceforge.net a slovensky preklad tam nie je
riso

Dňa St 18. Október 2006 20:53 Juraj Búš napísal: