[kde-sk] Preklad nestandardnych KDE aplikacii

Juraj Búš juraj na bitbait.sk
Neděle Listopad 5 14:26:03 CET 2006

Dostal som e-mail od Thomasa Baumgarta
cit.:
thanks very much for the contribution. I am sure, Tony will put it into the
next release.
Takze by to malo byt k buducemu release KMyMoney. Takisto som to poslal Jirimu
Mikulaskovi - Pirko, ktory tiez mal o slovensky preklad zaujem.

Ten futbalovy manazer Bigfoot mam uz tiez z 2/3 prelozeny, ten som este nikam
neposielal, chcem ho zmaknut na 100%.

Dňa Nedeľa 05 November 2006 15:09 Richard Fric napísal:

--
Juraj Búš
Búš - BIT