[kde-sk] Preklad nestandardnych KDE aplikacii

Richard Fric Richard.Fric na kdemail.net
Neděle Listopad 5 15:41:39 CET 2006

ok, uvidime.. prekladal si aj sablonu pre rozne typy uctov (subor
default_accounts.kmt)? ja ho mam u seba tak zhruba prelozeny, ak si ho ty
neprekladal, tak to dokoncim a poslem im ho
riso

Dňa Ne 5. November 2006 14:26 Juraj Búš napísal: