[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Pátek Červen 1 21:36:25 CEST 2007

On 6/1/07, peter.adamka na gamo.sk <peter.adamka na gamo.sk> wrote:

> 1, historia prekladov - mas pravdu - nie je to potrebne, aj ked efektne
> :-)

efektne celkom urcite, ale v jednoduchosti je krasa :-) a potom udrziavat to
stale aktualne by imo zabralo viac casu nez prekladanie.

2, moja povodna myslienka sa nejak zacala rozrastat :-)
> [...]
> prelozene | fuzy | neprelozene|
> Posledne 4 stlpce nie su nutnost (kedze nazov fajlu by mohol ukazovat na
> oficialne KDE statistiky).
> Maintainer a prekladatel nemusia byt ta ista osoba. Chcel by som, aby sa
> to dostalo do stavu, ked kazdy fajl bude mat maintainera.
> Jeho "povinnost" by bola sledvat .po subor (korekcie,doplnenia). Teda
> workflow by mal byt:
> Nahlasenie prekladu (priamo alebo maintainerovi - ten by sa postaral o
> zvysok) -> preklad -> korekcie maintainerom -> commit
> Preto som navrhol aj take statusy pre fajly, ako som navrhol :-)

na zaklade diskusie som pripravil na wiki nacrtok novej tabulky:
http://nic-nac-project.de/~jose1711/l10n/doku.php?id=testing<http://nic-nac-project.de/%7Ejose1711/l10n/doku.php?id=testing>
co Vy na to?

> Mozno to vyzera komplikovane, ale postupne by sme mali mysliet aj na
> kvalitu retazcov. Cim skor, tym menej roboty bude neskor.

myslim, ze to by vyriesil dostatok ochotnych a schopnych spravcov - bohuzial
vsak o nikom takom neviem (nepoznate nejakeho zapaleneho informatika a
ucitela slovenciny v jednej osobe?)

3, co sa tyka viacerych prekladatelov a poctu retazcov kazdeho... mne osobne
> je to 'egal', hlavne ze to bude prelozene a ze sa o to bude mat dalej kto
> starat, credit nech ide celej komunite :

ak s tym nebude mat nikto problem, ja suhlasim.

btw rejden (jano husar) aktualizoval http://linuxfest.sk/ - pri prechadzani
pdf prednaskami som sa zhrozil nad
fedora_instalacia_konfiguracia.pdf<http://linuxfest.sk/prednasky/fedora_instalacia_konfiguracia.pdf>-
Ako zyskam Fedoru. Fakt maso! :-) Jano, mas please nejake novinky
ohladne
spoluprace s Ubuntu? alebo vystavby noveho portalu (bude to wiki?)

s pozdravom,

jose

> P.A.
>
> P.S. mozno by neskor zjednodusilo vela veci, keby sa ako prekladatel
> uvadzal tym a mail na mailing-list (len idea)

myslim, ze by to bolo celkom fajn. ale mozno by bolo lepsie vyhradit na to
samostatny ML (napr. kde-sk-commits na linux.sk) s read-only pravami.