[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Vydra vydrajojo na gmail.com
Pátek Červen 1 22:29:50 CEST 2007

>  1, historia prekladov - mas pravdu - nie je to potrebne, aj ked efektne
>

> efektne celkom urcite, ale v jednoduchosti je krasa :-) a potom udrziavat
> to stale aktualne by imo zabralo viac casu nez prekladanie.

Presne tak, udrziavat aktualny stav prekladu na dvoch miestach je
zbytocne... Mne osobne uplne stacia odkazy smerujuce na
http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/sk/
tak ako ich spravil jose :-)

na zaklade diskusie som pripravil na wiki nacrtok novej tabulky:
> http://nic-nac-project.de/~jose1711/l10n/doku.php?id=testing<http://nic-nac-project.de/%7Ejose1711/l10n/doku.php?id=testing>
> co Vy na to?

Celkom sa mi to pozdava, len by som nejako odsadil balicek a jednotlive
subory, ktore su v nom, nech je to prehladnejsie...

<http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/sk/kdevelop/index.php> balicek | subor
kdebase | kate.po
(ta ista bunka tabulky ako kdebase) | krita.po
kdevelop | kdevelop.po
... atd

Dufam, ze sa to da pochopit :-)

3, co sa tyka viacerych prekladatelov a poctu retazcov kazdeho... mne osobne

> ak s tym nebude mat nikto problem, ja suhlasim.

Suhlasim, osobne som sa pripojil aby sme mali co najlepsi slovensky preklad
KDE, nie aby som mal meno v kazdom prelozenom konfiguraku...

P.S. mozno by neskor zjednodusilo vela veci, keby sa ako prekladatel uvadzal

> myslim, ze by to bolo celkom fajn. ale mozno by bolo lepsie vyhradit na to
> samostatny ML (napr. kde-sk-commits na linux.sk) s read-only pravami.

Som za :-) Pre bezneho pouzivatela nie je podstatne kto konkretne to
prelozil, ale aby vedel kam moze nahlasit chyby. Ak to pojde cez mailing
list, bude o tom hned vediet nielen prekladatel, ale aj spravca daneho
suboru a cely tim, takze je velmi velka sanca ze to bude opravene :-)
A mozno skor kde-sk-(bug?)report na linux.sk, ale to je detail...

JoVY