[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Vydra vydrajojo na gmail.com
Sobota Červen 2 22:02:17 CEST 2007

> nechces urcite ten wiki account? bo pravdupovediac, neviem ako si to
> presne predstavujes.

No, v zivote som s wiki este nerobil, ale rychlo sa ucim :-) A navyse sa mi
blizia prazdniny, takze by som sa tomu mohol trochu venovat, nech mame
nielen kvalitny preklad KDE, ale aj jeho peknu prezentaciu...

> Som za :-) Pre bezneho pouzivatela nie je podstatne kto konkretne to
>
> sorry, zle som si to povodne precital a tak som reagoval trosku na
> nieco ine. specialny ML pre hlasenie chyb v prekladoch sa mi zda
> zbytocny uz len kvoli tomu, ze za takmer rok som zazil len raz, ze
> niekto hlasil chybu, resp. si stazoval v diskusnom fore na linuxos.
>
> uvadzat v .po subore mail na (sucasny) ML teamu urcite dobra
> myslienka, ale prekladatela by som nechal tam, kde je. ono vediet, kto
> dany retazec/zce prelozil zase nie je uplne na skodu.

OK, tak navrhujem aby bol v .po suboroch uvadzany prekladatel daneho suboru
s tym, ze mailova adresa bude na tento mailing list, nech mame vsetko na
jednej kope... Pripadne prekladatel + jeho mail a okrem toho KDE + mail sem,
podla toho co odsuhlasime :-)

co som mal na mysli ja, bol vyhradeny ML na svn logy, nieco ako napr.
> http://lists.mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-cvslog/2007-June/thread.html
> staci pri commite nastavit CCMAIL: a na list by prisiel diff, takze by
> kazdy videl, co a kde sa deje. ale to je len taky napad.

No neviem ci som to spravne pochopil... Pri commitovani bude cc: na
kde-sk-commits na linux.sk, cim sa automaticky vygeneruje mail so vsetkymi
rozdielmi? V tom pripade som za, aspon budeme mat (hlavne teda spravcovia)
prehlad o tom, co sa deje v jednotlivych balikoch. No bol by som rad, keby
to odsuhlasil este niekto...

JoVY