[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Neděle Červen 3 16:10:49 CEST 2007

On 6/3/07, Jozef Vydra <vydrajojo na gmail.com> wrote:
> Na stranke
> http://nic-nac-project.de/~jose1711/l10n/doku.php?id=testing
> mozete vidiet navrh novej tabulky od joseho aj moje upravy... Dufam ze sa
> viaceri cim skor podelite o svoje dojmy a navrhy na mozne vylepsenia :-)

JoVY, mne sa Tvoje navrhy pacia (btw dufam, ze si si zmenil heslo na
wiki..) - je to prehladne a napad urcit maintainera pre cely balik a
nie per-application je tiez dobry.

na stranku som pridal povodne navrhovane a trochu upravene workflow.
mozete sa k nemu vyjadrit. problemom je, este raz, to, ze spravcov
niet. ak by z Vas mal niekto zaujem niektory z balikov (kdebase,
extrager-..) spravovat, bolo by to naozaj vyborne. mozno by pre
zaciatok tej roboty nemuselo byt az tak moc.

> Mozno by to chcelo este nejake farebne odlisenia roznych stavov prekladu -
> povedzme ako su teraz na uvidnej stranke, nech tie farby velmi nekricia, ale
> najskor sa musime dohodnut ake vlastne budu tie stavy... Stacia aktivny =
> prekladany, neaktivny = sirota/volny a komplet = prelozeny?

nebudu stacit 2 stavy: aktivny & neaktivny? komplet je ok, ale toto
koniec koncov uvidim aj na l10n.kde.org. mozno by to chcelo este
nejaky medzistav medzi neaktivnym a aktivnym - dajme tomu dlhsie
neaktivny preklad. co Vy na to?

jose