[kde-sk] aktualizacia wiki

peter.adamka na gamo.sk peter.adamka na gamo.sk
Čtvrtek Květen 31 09:15:04 CEST 2007

Skor by som navrhoval, aby "zelene" zostali u toho, kto si ich vezme na
starost.
Nech je jasne, kto zodpoveda za doplnenie prekladov.
Navrhujem nejake taketo kategorie: "adoptovany", prelozeny, prekladany,
"sirota" a volny ;-)

P.A.

[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Riha
to:
kde-sk na linux.sk
05/30/2007 11:40 PM

Sent by:
kde-sk-bounces na linux.sk

trosku som sa dnes pohral s dokuwiki strankami, takze od Vas ocakavam
kritiku :-)

dalsia vec: pokial nebude mat nikto nic zasadne proti, tak planujem
upravit tabulku s prehladom priebehu prekladov tak, ze vymazem vsetky
dokoncene (zelene) preklady a necham len tie, na ktorych sa skutocne
pracuje. jednoducho aby bolo jasne viditelne co je a co nie je volne.
ak sa nikto neozve do konca tyzdna (nedele), tak ju precistim.

diky za pochopenie.

s pozdravom,

jose