[kde-sk] dokuwiki: gramaticky kutik

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Úterý Leden 22 10:50:59 CET 2008

Good news, everyone!

Na dokuwiki som pridal stranku Gramaticky kutik (prip. okienko -- ako
si prajete), kde budem uverejnovat kvalifikovane odpovede na otazky,
tykajuce sa nejasnosti pri stylizovani, ciarkach, rytmickom krateni,
pouziti odbornej terminologie, proste vsetkeho, na co nedokazete najst
odpoved v online slovniku slovenskeho jazyka na
http://slovnik.juls.savba.sk/

Vase otazky smerujte na mna, ja ich zozbieram a v davkach ich poslem s
prosbou o vyklad ochotnym ludom na Jazykovom ustave L. Stura a po
odpovedi ich pridam na stranku. V dlhodobejsom plane je aj spolupraca
pri vylepsovani slovnika terminologie, nechcem vsak predbiehat.

S pozdravom,

jose
team coordinator