[kde-sk] Transifex

Michal Sulek misurel na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 14:39:05 CEST 2011

Ahojte,
zda sa mi, ze v poslednej dobe preklad KDE akosi stagnuje, v mailing
liste sa nic neriesi uz dlhsiu dobu atd. Vyzera to, ze tento problem
sposobuje nedostatok prekladatelov. Napadlo ma preto, ze ci by
nepomohol zacinajucim prekladatelom nejaky jednoduchsi sposob
prekladania, napr. pomocou Transifex (http://www.transifex.net).

Transifex pouziva napr. Fedora a ine projekty, ma vyhodu hlavne v tom,
ze sa da prekladat aj priamo cez web, teda netreba ziadne
specializovane programy atd. Cez Transifex by sa potom mohli
schvalovat a rezervovat preklady a zjednodusilo by sa aj posielanie
prekladov.

Co vy na to?

Zdravi vas Misurel