[Ubuntu-i18n] spellcheck do Ubuntu

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Neděle Listopad 20 17:44:16 CET 2005

Ahoj,
mal by sme si spravit mensiu poradu tento tyzden, ucast povinna
asi iba pre teba Peter, pripadne pre tych ktori sa chcu aktivizovat viac,
kedze skosi.org sa ide ucastnit jedneho grantu ministerstva skolstva pre
zakladne a stredne skoly kde chceme spravit ubuntu ucebnu, poviem ti viac
ako nahle sa to vo vedeni prebere, zaciname na tom pracovat uz dnes.

Jan

On Sun, Nov 20, 2005 at 05:38:47PM +0100, Peter Chabada wrote:
> [...]
>         cez T-Mobile Slovensko).
>
> Vsetko sa nachadza na adrese http://chabada.sk/deb/. Skuste to
> otestovat, ja sa pokusim pretlacit to nejako do najblizsieho releasu
> (Ubuntu aj Debianu). Pripadne ak poznate niekoho, kto by to mohol
> posunut do repozitorov, poslite mi kontakt.
>
> --
> Peter Chabada

|                    Jan Husar   |        ASCII
|                                |     () RIBBON
|Slovenska Open Source Iniciativa|     /\ CAMPAIGN
| Slovak Open Source Initiative  |  plain text emails