[Ubuntu-i18n] Debian Installer - Ubuntu

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Listopad 30 20:45:34 CET 2005

Heyaaa!!!

v najnovsej svn verzii debian installer-a som uz narazil na preklady
tykajuce sa Ubuntu:

#. Type: boolean
#. Description
#. This template is used by the Ubuntu version of d-i.
#: ../apt-mirror-setup.templates-ubuntu:5
msgid "Use restricted software?"
msgstr "Používať obmedzené (restricted) programy?"

#. Type: boolean
#. Description
#. This template is used by the Ubuntu version of d-i.
#: ../apt-mirror-setup.templates-ubuntu:17
msgid "Use software from the \"universe\" component?"
msgstr "Používať programy zo zložky \"universe\"?"

#. Type: boolean
#. Description
#. This template is used by the Ubuntu version of d-i.
#: ../apt-mirror-setup.templates-ubuntu:28
msgid "Use backported software?"
msgstr ""

ako teda jednoducho prelozit "backported" ???
a co s 'universe' alebo 'restricted' ???

v dalsom texte je potom vysvetlene, co to znamena, takze treba najst
nejaky jedno alebo dvojslovny nazov

stale tam pridam do zatvorky anglicky original, ale slovensky ekvivalent
by som dal 'spätne prispôsobený' alebo nieco ine - nejak mi to vsak
nesedi

5o   Peter.Mann at tuke.sk