[kde-sk] Rezervacia prekladov pre KDE 4.3

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Úterý Červen 2 21:09:04 CEST 2009

ahoj riso,

prepac, zle som ten Tvoj mail pochopil (precital). este Ta poprosim,
mohol by si preniest zo stable do trunku aj moj dnesny commit
(milanove preklady, rev. 976830)?

len zo zvedavosti: ako si preklady preklapal? tymi skriptami v
l10n-support alebo manualne?

@ALL: stable teda nechajme tak a zamerajme sa na trunk. verim, ze o
chvilku sa dokopem k aktualizacii wiki (hlavne tabulka, kto si co
berie)

cafte,

jose