[kde-sk] Preklad Konversation

Rastislav Krupanský rastislav.krupansky na gmail.com
Pondělí Listopad 16 14:58:35 CET 2009

Aka nahoda. Zrazu sme sa objavili dvaja, ktori maju zaujem o preklad. :-)
Ok. Damy maju prednost. Takze to necham na teba, Kamila. Snaz sa prosim
dodrzat konzistenciu vo vyrazoch, aby to fakt nebol nejaky kocko-pes, ako
pise Jose. :-)
Kvoli konzistencii odporucam pouzit

http://en.sk.open-tran.eu/
http://l10n.kde.org/dictionary/search-translations.php
http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

--
S pozdravom / Best regards,

Rasto

Dňa Mon, 16 Nov 2009 14:26:27 +0100 Jozef Riha <jose1711 na gmail.com>
napísal: