[kde-sk] ako zacat s prekladom a ako posielat preklady?

Roman Paholík wizzardsk na gmail.com
Pondělí Listopad 14 12:06:43 CET 2011

Ahojte.

Rad by som pomohol s prekladom KDE aplikacii, hlavne KOffice a inych.
Vobec neviem ako to funguje, vedel by mi niekto poradit? Neviem najst
kontakt na ziadneho koordinatora, a nefunguje ani stranka
kde-sk.skosi.org. Viem ako prekladat .po subory, prelozil som takto
Krusader a poslal subor jeho autorovi, ale neviem ci sa ten preklad
vobec pouzite.

Teda, ako zacat? Prikazom "svn co
svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n-kde4/sk/messages" som si
stiahol .po texty. Mozem ich hned zacat prekladat alebo mi to musi
niekto pridelit? Co mam urobit po preklade? Kam to poslat? Kedy sa
preklad pouzije v novej verzii?

Dakujem za odpovede.

Wizzard