[linux] Exel PnP CMI8330

Dusan Cicmis duskoo na kamarad.cz
Úterý Duben 6 10:24:05 CEST 1999

Zdravim !

>"pnpdump > zvuk.conf"
>potom som spustil "isapnp zvuk.sonf"
>to mi vypisalo nejaku hlasku v ktorej bol zahrnuty
>aj nazov CMI8330 ale co mam urobit z jadrom?
>Skusal som ho prekompilovat s podporou zvuku ale
>zvuk mi stoho stale nejde.
>Dik a Caf Denix.

Co sa tyka kernelu (2.0.36) v kategorii sound zapni nasledujuce polozky:
Sound Blaster (SB, SBPro, SB16, clones) support
Generic OPL2/OPL3 FM synthesizer support
MPU-401 support
Microsoft Sound System support
/dev/dsp and /dev/audio support
FM synthesizer (YM3812/OPL-3) support

Ovladac skompiluj ako modul.
make modules; make modules_install
depmod -a
pnpdump >isapnp.conf
isapnp.conf  skopiruj ho do /etc (pozor na prava prava) a restartni to.
isapnp sa musi spustit pre zavedenim zvukovych modulov

moduly spustam v nasledujucom poradi: opl3, sb. Parametre su zavisle na
Tvojej konkretnej hardwarovej konfiguracii.
Nebeha mi to uplne Ok. Dostal som sa aspon potial, ze mi to hra v KDE
systemove zvuky, a prehrava to *.wav. Midi som neskusal. Sox hlasi nejaku
chybu, bplay som neskusal (najako som ho RH5.2 nenasiel). Medzi casom
som presiel na 2.2.x a chova sa to tak isto.

Touto cesto zaroven dakujem p. Petrovi Paluchovi, za cenne rady pri
rozbehavani tejto "zvukovej karty", ci vlastne zvukoveho cipu.

Ak chces konkretnosti ozvi sa mi privatne.
Pokial sa dobre pamatam uz tu dany thread bol (myslim, ze SAL to zhrnul
celkom pravdivo).

Duskoo

Este otazku k problemu:
Co je to za modul soundcore ?