[linux] Problem z listingom v FTP.

Karol Reich karol na strojsnv.sk
Středa Duben 21 17:28:14 CEST 1999

Ahojte.
Pri pripajani sa na nas server z Internetu cez ftp protokol prebehne
prihlasenie v pohode a velmi rychlo.
Ale pri pokuse o prezretie adresara jednoducho iba stahuje a stahuje a
nic. Takto je to pri anonymnom i neanonymnom prihlasovani.
Skusal som ftp klienta vo W95 aj Windows Commandera. Stale rovnako.
Skusal som i z roznych casti Internetu.
Mozte skusit: ftp.strojsnv.sk
Na serveri bezi Linux RH4.2 a ako ftp demon bezi wu ftp.
Su tam dve sietove karty a je urobeny firewall. Pravdepodobne tam bude
chyba. Ale nie som si isty. Nie som v tom este doma.
V miestnej sieti nie su ziadne problemy.
Prosim poradte. Vdaka.

Karol