[linux] rh60 a vortex

macko macko na gssr.sk
Pátek Srpen 6 14:25:19 CEST 1999

Caute,
vdaka Vam vsetkym za odozvu, a hlavne Marekovi Ondrejovi, ktory mi
sukromne radil.
Situaciu som uz vyriesil, sice nie elegantne, ale pre mna dobre.
Odinstaloval som RH6.0,
nainstaloval som si mne znamy Slackware, ver4.0./predtym som mal3.6/ a
cuduj sa svete sietovka
chodi po odkomentovani riadka k ovladacu v moduloch, a dokonca aj ta
moja sibnuta mys uz v pohode
chodi. So zvukovkou som sa este nehral, ale pokusim sa. Myslim, ze sa uz
nenecham len tak nachytat
na nejaku volovinu, a radsej si poctivo stiahnem osvedcene veci. A PC
WORLD? Domyslite si....
Este par riadkov, budte trpezlivy. Co sa vlastne stalo? Na HDD mam
urobene particie pre win a linux
v SystemCommander -i. Cez SC som zacal instalovat RH-cko, instalacia sa
tvarila dobre. Az na to ze
moduly, sietovka, zvukovka a mys/ciastocne, fungovala iba ako 2button/.
Ale moj problem: nejako som
neodhalil pri instalacii, ako nainstalovat RH do root superblocks a nie
do mbr. Rebootol som, v SC
som si pozrel ako mi vyzeraju particie, mam 1.6gb hdd, 1gb je pre win a
zbytok pre linux, aby som
oznacil linuxovu ako bootovatelnu. Rh-cko bolo nainstalovane na 32mb
swap particii a tvarilo sa to
na 500mb!!!!!! To co som mu vyclenil na root bolo volne...Netvrdim, ze
chyba je v RH, mozno vo mne,
ale Slack4.0 isiel na volne particie bez problemov. A este jedna vec,
doteraz som si myslel, ze SC
je dobra utilitka, ale ma predsa len nejaky ten bug. Tu kvazi swap
particiu som nemohol nijakovsky
ani rozsirit, ani deletnut, ani formatovat, nic. SC sa so mnou nebavilo.
Nastastie mam urobenu
disketu z Partition magicu, s ktorym som to nakoniec v pohode urobil.
Zaujimalo by ma, preco sa RH naistaloval na hda3, ked som mu nachystal
root hda2 a swap hda3
a pri instalacii som mu to urcite spravne zadal.
Niekto tu pisal, ze to `kvalitne` cdcko z pcworldu urobi na windovskov
urcite `dobry` dojem. Urcite
ano, ale od linuxu ma to urcite neodradi.

Caute a prijemny vikend

Andrej