[linux] Debian 2.1

Branislav Molcan bmolcan na ba.entry.sk
Úterý Srpen 10 21:21:37 CEST 1999

Nenajde sa nejaka dobra dusa a neporadi mi ako nainstalovat Debian 2.1?
Uz niekolko dni sa trapim a mam s nim takyto problem:

Instalacia prebieha bez problemov az potial, kde sa instaluju programove baliky.
Po vybrati si balikov v casti "dselect" a po nastaveni pristupovej cesty k nim
v "ACCESS" sa instalacia nespusti s hlaseniami " Cannot open /VAR/LIB/DPKG/METHODS/
/MULTICD/AVAILABL ,No such file or directory" a pod tym este "INSTALATION SCRIPT RETURNED ERROR EXIT
STATUS 1 ".
Mam instalacku 2xCD binarky + NON FREE.Neviem,ci nezadavam zlu cestu k packages.cd.
Skusal som "/debian/dists/slink/main/binary-I" a rozne obmeny, ale bezvysledne.
V dokumentacii pisu,ze pri multiCD instalacii,
treba najprv vlozit CD2, ale nefunguje to ani tak.
V dokumentacii k instalacii debiana sa tymto nezaoberaju (aspon ja som nic nenasiel).
Mali ste niekto takyto problem pri instalovani Debiana 2.1?
Vdaka za kazdu radu.

Btw, aky je rozdiel medzi ethernetom a etherlinkom?

Brano