[linux] slackware4.0 & packages

macko macko na gssr.sk
Středa Srpen 11 09:48:40 CEST 1999

Ak niekto robi so slackom mohol by mi poradit?
Prekompiloval som povodne jadro2.2.6 cez xconfig, potom som
spustil make modules atd. Vsetko prebehlo bez errorov. Po
reboote sice vypisuje hlasky unresolved s....dobre. Kedze
mam na hdd malo miesta, na zaklade popisu balikov a podla
potreby som niektore cez pkgtool odinstaloval/m4, qt etc/.
Som zaciatocnik a niektorym veciam nerozumiem, asi som
odinstaloval aj to co som nemal. A asi pri kompilacii som
tiez urobil chybu, ale netusim kde. Prikaz free nepozna, a
ked chcem mountovat fd0 tak ma to odpali. Zatial som prisiel
iba na toto. Co sa tyka podpory floppy pri kompilacii, tak
to som urcite zadal. Ale ze nepozna free, aby som videl ako
som na tom s pamatou a so swapom... co sa tyka dokumentacie,
aj howtooos sa mi nepodarilo dopatrat ako by som znova
spojazdnil free a mozno aj ine veci o ktorych este neviem ze
som ich asi odpalil odinstalaciou niektorych packages.
Kazda rada je pre mna cenna, dik za kazdu odpoved
Andrej