[linux] PostgresSQL a case sensitive

jeeff - Lubos Balat jeeff na ines.sk
Pátek Srpen 13 09:38:24 CEST 1999

milan na soso.elas.sk wrote:

> On Thu, 12 Aug 1999, jeeff - Lubos Balat wrote:
>
> treba pouzit select * from xxx where meno ~* 'jano'
>
> takyto select vybere vsetky polozky v stlpci meno kde sa niekde nachadza
> jano  v apostrofoch moze byt regularny vyraz napr. '^jano' aleno 'jano$'
> tych moznosti je omnoho viac su v uzivatelskej casti manualu k postgresu

hmm, to je pekne, ale ja som skor myslel nieco v nastaveni Postgre, lebo ja
som akosi konvertoval databazu z M$ accessu a ono mi to dalo aj velke nazvy
entit a select si prevedie na male pismena a to sa mu nepacilo, teda ked som
dal select MENO from... tak sa na mna vypazil a povedal ze meno (uz malymi
pismenami) ako atribut neexistuje. Ked som entitu premenoval na male pismena
tak to fungovalo

--
Lubos Balat - jeeff
jeeff na fornax.elf.stuba.sk