[linux] Linux vs. NT Server

Jaroslav Jelinek jelinek na 401.sk
Úterý Srpen 24 09:03:45 CEST 1999

Briedon Marian wrote:
> Viem , ze Windows  sa niekomu nepaci ale to nieje dovod , aby KLAMAL.
>
> Klamal seba i druhy.

Ak by si radsej nez osobnym utokom venoval cas na svoju vlastnu
informovanost, mozno by si vedel nasledovne:

> 1. Windows 2000 este oficialne nevysli

To je sice pravda, ovsem nemeni to nic na veci, ze napriek tomu Compaq
opusta (minimalne docasne) platformu Windows 2000. Boloto oznamene
predstavitelmi fy Compaq, konkretne hovorcom p. Jim-om Finlaw-om.

> 2. Firma SGI  zacala podporovat ( konkretnejsie minuly rok )Windows
>     platformu.a vobec PC, predtim len unix klony

Pred mesiacom oznamila ze konci s podporou Windows NT a na x86 sa
koncentruje na vlastnu verziu LINUX-u, ktora je zalozena na distribucii
RedHat.

> 3. Preco asi SGI podporuje platformu PC ,ked uz existuju dokonalejsie
>     platformi ako OS - SW tak aj HW ??????

My sme sa nebavili o podpore PC ale Windows. A ten podporu stratil.

>         - ASI je trh s PC zaujimavi a PC su uz take vykonne a dostatocne
>         stabilnee sa to oplati

Uviedol som tu fakty vychadzajuce z agenturnych sprav, a nie vlastne
citove vylevy. Tak prosim na buduce neurazat.

s uctou
Jaroslav Jelinek
webmaster http://401.sk/
--
| MAGNIFICENT s.r.o., Tyrsovo nabrezie 1, 04001 Slovakia |