[linux] Problemy s diskom

ico ico na podvodnik.cz
Pondělí Srpen 30 21:39:54 CEST 1999

> no mne ta sunka(my comp) ma tendenciu ak je vypnuta tizden a viac
> odmietnut
> nabehnut. a vsetko vybrat a ppokuskoch skusat (zasunut->boot->reboot)
> a dokola
> a rozchodi sa to a pruser je to ze inak to chodi fain. a nic mu
> nekoliduje
> (irq,mem,dma...)

Presne toto iste som mal aj ja. Je to preto, lebo mas staru masinu a za
tie 2 tyzdne sa ti vybije baterka na motherboad-e. On (bios) si potom
nic nepamata a musis to donho naladovat znova. Skus si zohnat novu
baterku (akumulator?), mne to pomohlo.

--
Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.