[linux] Vypis registrov

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Prosinec 1 08:51:18 CET 1999

> Takze moja otazka znie co to znamena a ci to robi aj niekomu
> inemu lebo IMHO vypis registrov nie je az taka casta vec.
> Teda aspon v Linuxe :)) (skoda ze nemam nastavene modre pozadie
> aby som si pripomenul situacie s pred par rokov)
>
> S pozdravom maio

Je to dost zasadny rozdiel oproti blue screenom. Ty si tie data vyziadas,
aj ked nie si si toho vedomi. Neznamena to padnutie ziadneho s programov
ani systemu ani nic podobne ako blue screeny.
Druha vec je, ci je to side effect keyboard drivera, alebo skutocne chcena
udalost. Mozme sa na to pozret do zdrojakov, ze ano.

S pozdravom
					iano