[linux] vnc

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 2 19:56:43 CET 1999

> zadam menoserver:2, OK, vypyta si heslo, OK, ja ho zadam a potom ? NIeco,
> ako ked si vy v X-och spustrite xsetroot;  cize kriziky all around.
> Sice kurzor ma tavr pekneho X, ale tym to vsecko koci a ja placem.
no problem je v tom ze asi sa ti blbo nastavilo co sa ma po spusteni
Xvnc servera spustit (teda nejaky WM + nejaka app). myslim ze
do toho init scriptu sa defaultne hadze twm co je asi problem
takze si pozri vncserver a zedituj to tam (pozor treba potom
vymazat ten stary skript)
> Btw. Pod dosom mi vnc vobec nejde, nevie sa konektnut na server :-(
> Btw2, tie vnc su (pre toho, kto sa na to vcera pytal) na
> sunsite.mff.cuni.cz, mozno aj inde, ale odtal ich mam ja.
http://freshmeat.net riesi kazdy problem ;)
mne ten DOSacky klient behal bez porblemov teda instaloval som to
nejaky ten vikend ale potom behal ako hodinky :)

> PLS pomozte, ak mate co i len chvilku casu a nake skusenosti.

PS: som zvedavy, ako dlho bude bludit po internete tento mail :)
snad to stihne skorej ako tie 2h ;)

--

Fry: Don't give up. There were plenty of times in my century when
I was going to give up but I never did. Never. Hey, are you even