[linux] Problem s kompilovanim jadra

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Prosinec 14 09:47:25 CET 1999

Ronald Pupala wrote:

> A to bol prechod na nove jadro na tu 2.2.10 ?

Nie, bolo to standartne jadro dodane s distrom. Akurat som si ho
chcel rekompilovat.

> Ak ano, make mrproper si pouzil pred make menuconfig ?

Trefa! Vedel som, ze existuje nieco take, ako "make mrproper", ale nikdy
som to nemusel pouzit. Teraz som to teda skusil, potom konfiguracia,
dep, clean, a jadro sa skompilovalo v pohode! Vdaka za dobru radu!

> PS: Ako dopadlo to spojenie s ppp cez nullmodem ?

Kym som si stihol vyrobit null-modemovy kabel (nic take hotove som nikde
nezohnal), druhy pocitac mi uz odisiel. Takze teraz to nemam ani ako
otestovat. Ale aj tak vdaka za rady. Naozaj by to malo ist...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net