[linux] Wmware

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Prosinec 17 16:39:04 CET 1999

> Inac pouzivanie vmware je bez zakupenia licencie obmedzene len na 30 dni aj to
> len po zaregistrovani...
PII 266, 128RAM tiez islio celkom svizne. Ono zavisi na tom ake operacie
to ma robit, napr grafika je pomerne pomala. Ale pristupy k disku, siet a
pod. islo relativne rychlo. Proste dalo sa to pouzivat, dokonca aj
zvukovku som rozbehal :)

Este k tej licencii, lebo hlavne kvoli tomu pisem. Existuje projekt
freemware, alebo tak nejak, ktory chce dosiahnut rovake ako vmware (alebo
lepsie:) ale open source. vmware je totiz komercny produkt, a iba
kernelove moduly su open source.
Cize stoji za to pozret sa po tom free variante.

Majte sa
					Jano