[linux] file permissions

Tomas Buday tomas na snt.sk
Sobota Únor 6 17:12:00 CET 1999

...pravdu povediac, dobre som sa teraz zasmial....nema to ale
so skodoradostou fakt nic;-)
pozrel som si man k chown a to aby to nebralo do uvahy symlinky
tam nie je, predpokladam teda, ze to nevie. ja by som to asi spravil
cez find a jeho "exec".

...no a ci sa to da hodit do povodneho stavu vazne pochybujem.

tomas

On Sat, 6 Feb 1999, OERNii - Ernest Beinrohr wrote:

> zdravim, kedze som asi lamer, tak som robil nasledovne veci:
> 1) urobil som chown www:WWW * -R v nejakom adresary ~www/
> 2) urobil som chmod g+wr * -R v tom istom adresary
> 3) robil som to ako ROOT
>
> ALE som nevedel ze tieto dva prikazy sleduju symlinks a co CzERT nechce, mal som
> v ~www linku na /
> no a teraz mam vsetky files v celom FS patriace tou istemu userovi.. zakladne
> veci som uz opravil, ale poper este stale nebeha korektne a obavam sa ze sa
> postupne najdu aj ine veci..
>
> takze sa pytam a prisim:
> [...]

software is like sex, it's better when it's free.
---

Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia