[linux] Problem

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pondělí Únor 15 19:49:05 CET 1999

On Mon, Feb 15, 1999 at 11:47:11AM +0100, Ièo wrote:

> bezradny a pri bootovani zamrzne. Preto odporucam po kazdom zasahu do
> /etc/lilo.conf spustit lilo.

To je fakt pravda.

Ale okrem toho mi to spravil aj inokedy a akoby sam od seba ...
totiz ja mam lin aj win95 a este jeden lin ... a
zalezi dost kotra particia je aktivna ...
aj taky win ak nema ak ma byt spusteny oznacene boot flag tak zapyskuje ze
nedobre a doserie sa.
Ak mi win zacne kecat ze poskedene subory tak skusi sam prepisat boot flagy
a doserie linux ...
co je na tom ale pekne a co ani ja neveim preco mi to robi len na jednom
strjoi a to ibm PentII ... a stare sunky kde to mam tiez tieto trablne namami
I ked tam som to zas az tak casto nepouzival ...
--
   Bbo  (http://www.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)