[linux] HD moznosti Linuxu

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pondělí Leden 11 17:32:53 CET 1999

Ahoj,

On Mon, 11 Jan 1999, Radoslav Bonk wrote:

> Nuz je problemom dual Pentium pre Linux?
Absolut ziaden problem. Pouzivam to. Ide to super.
Upgradoval som tucniacika a uz nie je sam. :-)
2.1+ kernely maju nejake extra vylepsenia pre taketo strojceky.

> A co takto 256 az 512 MB RAM?
Skusal som iba 128M, ale nevidim problem.
Dokonca 2.1+ kernely maju autodetekciu.

> a taky nejaky 8-10 GB HDD?
Mam iba 6.4 GB, ale zase nevidim problem.

> Aa co VGA, 8 MB VGA karta?
Tak videokartu som tusim skusal max. 4 MB, ale tiez
som o ziadnych problemoch nepocul.

> Ma nejake hardwarove obmedzenia, ake?
No podla toho, ci do toho pocitas cas. Casom vsetky (alebo aspon
vacsina) HW obmedzeni mizne. A myslim, ze je na tom v niektorych
veciach lepsie, ako ostatne OS.

> PS:pekny sen ze, ale ten bohaty stryko sa moze niekedy objavit a je
> lepsie mu nieco povedat ako mlcat, ved co keby si to rozmyslel ;)

Nevies aj mne zohnat takeho stryka? :-))

			Cau.
					SAL

PS: Nech ziju a sucasne umieraju bohati strikovia. :-)))