[linux] modem, kompilacia, erory.....

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Leden 26 21:36:59 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Lubos Klokner wrote:

> som pod linuxom este lamer a preto by som potreboval poradit
> s par vecami. pouzivam rh 5.1 a jadro 2.0.36.

[....]

> 2. mam problemy s velmi vela appz pod linuxom. nieco
> sa podari skompilovat, ale vela veci mi vyhadzuje chyby.
> ako attachment som pripojil vystup z kompilacie "cobra"
> co je nejaky potrebny package pre koffice. mohol by mi niego povedat
> co mam zle/nemam nainstalovane, co mi chyba???
> tiez sa mi pri kompilacii objavuje nejaka chyba
> ohladom "shared library" neviete co s tym???

Oneeee,

som si to pozrel a ziadnu chybu som nenasiel :) Ten Makefile nie je na
kompilaciu (asi len na vybudovanie distribucneho balika):

| This Makefile is only for the CVS repository
| This will be deleted before making the distribution

Skus najskor nieco ako './configure' a potom make. Mozno to pomoze. Ale ked
si to chces skopilovat, tak ti moze chybat dost veci (devel-baliky - napr.
qt-devel a podobne, viac asi v readme pre koffice). Viac ti ohladom koffice
povedat neviem - ale pocul som, ze to nie je moc pouzitelne... Na poriadny
office balik si treba este pockat.

> fakt sa v linuxe este vobec nevyznam, preto prosim ked budete nieco
> nahodou pisat, tak ako keby ste to pisali pre debila.

Kup si knizku, precitaj par clankov v casopisoch a zlepsi sa to :))

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /