[linux] redhat 6.0 a 486SX

DCSoft :-) celjuska na ccdec.tuke.sk
Pátek Červenec 9 19:33:49 CEST 1999

Zdarvim All,

Ludkovaia mam taky problem s RedHat 6.0 a i486SX.
Takze potrebujem nainstalovat redhata na tu 486. Aj sa mi to podarilo
ale este taky maly problem tam je.
Takze, vybral som disk z tej 486 a dal do mojho i586 a tam nainstaloval
redhat 6.0 potom som vytvoril nove jadro (cez make menuconfig) som zmenil
akurat procesor (z 386 na 486) a vyhodil som podporu apm (Advanced Power
Management) lebo s tym to blblo viac. Takze vytvorene jadierko som uzpesne
zaviedol do lilo.conf. <RESET> No a po resete pekne vsetko nabehlo -
spicovo. Tak som radostne vybral disk a vlozil do 486. Zapol 486tku vsetko
islo ako po masle akurat pri:"Finding modules dependensing..." my to vzdy
vypise [FAILED] namiesto ocakavaneho [OK]. Vsetko ale bezi dalej
startuju sa deamoni a nabehne vyzva na login/passwd ako ma.
Nespozoroval som ziadne nekoorektne spravanie tej 486. Len ma trochu sere
ze
tam surovo pri tom starte vypise cervenym FAILED.

Kde moze byt chyba?

FYI: jadro je 2.2.5-15
FYI2: Taktiez som skusal asi 20 roznych jadier, kt. sa mi podarilo uspesne
zkompilovat s tym, ze som stale nejake "podla mna" zbytocne veci z tamade
vyhodil ale vysledok bol vzdy rovnaky, alebo este horsi (jadro nenabehlo).

Vopre dik za kazde reply,
                     Davy!