[linux] Netscape 4.51 Bus error.

Peter Strelec beko na profi.sk
Sobota Červenec 17 01:03:25 CEST 1999

Lubos Klokner wrote:

> nainstalovat nn 4.61
> este ani raz mi nepadol a stranky zobrazuje coolovo

Ahoj
je na to pach Stano Meduna to ma na stranke (fakt macher mucha) je to
nejaka chyba ktoru prave spominany netscape 4.6 uz ma opravenu odkaz na
stanovu stranku je http://www.penguin.cz/~stano
Mne to robilo tiez a ked som tam "narval" tu kniznicu (myslim ze to je
najaka library) tak to zacalo chodit velmi pekne spolahlivo aj applety a
java . Ja mam SuSE 6.1 mal som stym trochu problem dat ale uz to funguje
a je to fajn Cau