[linux] koffice

behan behan na samsoft.sk.isternet.sk
Úterý Červenec 20 17:54:59 CEST 1999

Niekto menom Brano Borovsky napísal:
> zacinam s linuxom a chcel by som rozbehat koffice ale pri kompilacii mi to
> hned na zaciatku vyhodi chybu. Nestalo sa to niekomu nahodou?
> Mam RedHat 6.0 z rak.isternet.sk
>
> a este jedna mensia otazocka  ako mam nakonfigurovat sambu aby nepytala heslo
> ked chcem browsovat s win9x stanice moj komp stale heslo
>
>    tak sa vsetci majte a linxu zdar
>
>                                                   BrnO

Co sa tyka KOffice zatial nedoporucejem pouzivat bo je este stale vo vyvoji ,
lepsi bude asi StarrOffice alebo WordPerfect (a ani netreba nic kompilovat).
A ak chces sambu bez hesla tak v /etc/smb.conf najdi polozku security a nastav
ju na share:
            security = share
--

    " They said I need Windows 95 or better, so I've installed Linux "

Email: samsoft na bigfoot.com