[linux] segmentation fault

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Červenec 21 08:15:33 CEST 1999

Michal Vadila wrote:

> Skus pozriet do archivu konferencie linux na linux.cz. Mne sa to stalo takisto a
> nikto mi nejako vyznamne neporadil. Stalo sa mi to pri nejakom prikaze ohladom
> quoty. Situacia ktora nastala na HDD ani nesla okomentovat slusnymi slovami.
> Nasledny format particie a nova instalacia RH pomohli :-(((

vzhladom na stabilitu jadra linuxu si dovolim odporucit
kontrolu hardware. zistite si ci sa nezastavil cooler na cpu.
na zdroji - alebo ci nejde 'len obcas'. ci nahodou pamat nie
je pri zdroji ktory sa prehrieva - alebo pri inej karte.
niekedy su velmi horuce harddisky - hlavne ak su v takych
vymennych zasuvkach, ale aj inak. proste hardware. ja som raz
mal zly simm, a predstavte si, zistil som to len prikazom
device=himem.sys /tesmem:on (pre neznalejsich DoS, je to
/etc/initab pre ten system :-))) - pamat bola presne na jednej
adrese zla... hadzalo to kernel panic pri logine, alebo tesne
po nom... (po skonceni mingetty) ...vymena pamate a kontrola
diskov a vrcalo sa dalej :-)

Matej Kovac
mailto:matej na pobox.sk
ICQ:733788