[linux] CDDB na localhost

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Pondělí Červenec 26 14:37:24 CEST 1999

Cafte
Velmi ma hneva, ze pod linuxom cd prehravace nepouzivaju nejaky jednotny
subor (ako je pod win cdplayer.ini) na ziskavanie a zpisovanie nazvov
pesniciek. Nechce sa mi nazvy pesniciek pisat do vsetkych prehravacov a
cdripperov zvlast. Potom ma napadlo, ze z CDDB vedia pracovat skoro
vsetky, akurat ze nie som pripojeny na internet. Ale keby som nejaku
cddb sluzbu rozchodil na mojom pocitaci, stacilo by do tej databazy raz
napisat mena pesniciek a ostatne programy by si to uz vedeli nacitat.
Existuje nejaky balik pre linux, ktory by mi spojazdnil na mojom
pocitaci taku sluzbu?
Jano