[linux] Hi everybody

Rado grznarik na mail.pvt.sk
Středa Červen 2 16:59:53 CEST 1999

> Pod linuxom som si primountoval dve particie z dosu
> pouzivam aj dlhe nazvy,tie ale pod linuxom nevidim
> a vsetky subori su executive(s tou hviezdickou).
> Najprv som do fstab doplnil particie ako msdos,
> ale potom som sa docital ze pre dlhe nazvi mam pouzit
> umsdos, ale nic sa nezmenilo.

dos nepouziva dlhe nazvy ==> treba tam dat to, co mas
(fat16 - vfat , nie msdos)
vsetky subory su spustitelne preto, lebo dosovy suborovy system
(fat) nezachovava tolko atributov suborov ako linux (t.j. ani
atribut spustitelnosti), a preto ho hodi vsetkym suborom

> Ako mam rospakovat subory ktore su pakovane gzipom?
> parametre mi stacia.

tar -xvzf meno.tar.gz

> Kde si mozem stiahnut netscapa pod linux?
> Ale iba ak sa na nom pracuje, lebo ten co mam z RedHat 5.2 toho
> moc nedokaze.

ftp.netscape.com