[linux] PANIKA !!!!!!

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Čtvrtek Červen 3 15:11:05 CEST 1999

Hello!
======

To je zaujimave. Na mojej sieti bezia dva Linux servery, na jednom MARS_NWE,
na druhom IPXRIPD, dalej je tam asi 20 Windowsackych masin s klientom pre
siete Netware. Zacal som asi s jadrami 2.2.3 a dajako som si nevsimol, ze
by sa mi siet blaznila...

V jadre 2.2.9 to este stale nie je opravene.

Mohol by mi ale niekto vysvetlit, co tato zmena vlastne urobi?

Diky vam vopred.

Vsetko dobre.
Peto Paluch
                      * Peter Paluch                  *