[linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL

Martin Skunta martins na gvoza.sk
Čtvrtek Červen 10 17:38:37 CEST 1999

Michal Zimen wrote:

> CAFTE

caf

>   Nevie niekto poradit ako a kde sa nastaveuje PROCMAIL (nejaky setup alebo
> confuig subor)???
configuracny subor pre prcmail je .procmailrc do ktoreho dalej zadavas
svoje poziadavky na rozdelovanie posty podla tvojich kriterii.
> Myslim si ze fetcmail spravne staihne postu z POP3 konta ale neviem kde ju
posta sa ti standardne ulozi v /var/spool/mail/$User$
> ulozi !!!Mal by to potom asi rozposlat procmail. (podla coho vie komu a co ?)
podla serie instrukcii (nechcem sa mi to tu vypisovat) pre blizsie info
pozri. PC Revue c.5, ked je o tom blizsie popisane na strane 93.

					Martin
				  (martins na gvoza.sk)