[linux] jadro 2.2.5-15

Milan Remenar remenar_milan na ebo.seas.sk
Čtvrtek Červen 17 12:47:40 CEST 1999

Poradi mi niekto ?
Mam problem po kompilacii jadra 2.2.5-15 v Red Hat 6.0
Robim make mrproper,make menuconfig,make dep, make
bzImage, make modules,make modules_instal - vsetko je OK.
Potom dam depmod -a , hlasi mi len nejake unresolved symbols,
ziadne chyby . Skopirujem jadro do /boot na miesto stareho jadra
a spustim /sbin/lilo - OK.Po restarte sa jadro rozbali ,ale po vypisani hlasky "finding module dependence" mi to ostane stat a dalej sa dostanem az po CTRL-C.Kde robim chybu?