[linux] jadro 2.2.5-15

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Neděle Červen 20 21:39:41 CEST 1999

Milan Remenar wrote:

> Poradi mi niekto ?
> Mam problem po kompilacii jadra 2.2.5-15 v Red Hat 6.0
> Robim make mrproper,make menuconfig,make dep, make
> bzImage, make modules,make modules_instal - vsetko je OK.
> Potom dam depmod -a , hlasi mi len nejake unresolved symbols,
> ziadne chyby . Skopirujem jadro do /boot na miesto stareho jadra
> a spustim /sbin/lilo - OK.Po restarte sa jadro rozbali ,ale po vypisani hlasky "finding module dependence" mi to ostane stat a dalej sa dostanem az po CTRL-C.Kde robim chybu?

               Ahoj

  Ake si mal povodne jadro?
  Ja som mal podobny problem, jadro 2.2.2 som skompiloval s podporou
"Set version information on all symbols for modules"
Po kompilacii jadra boli v /lib/modules moduly pre jadro 2.0.34 a
pre jadro 2.2.2, ale v prvom jedre bolo SCSI ako modul a v druhom nafix.
A to Vam bola sranda , ked jadro 2.2.2 nainstalovalo SCSI a potom
kmod a kerneld este aj moduly SCSI z 2.0.34.
Horeuvedena volba totiz umoznoje pouzivat moduly skompilovane
povodnym jadrom na novom jadre bez opatovnej kompilacie.

                                       Rony